گوپرو مکس نسل دوم دوربین های اکشن 360 درجه

0
1142
گوپرو مکس

علاوه بر دوربین گوپرو هیرو ۸ بلک، این شرکت از دوربین ۳۶۰ درجه  گوپرو مکس (GoPro Max) که جانشین گوپرو فیوژن (Fusion) است رونمایی کرد.

مانند گوپرو فیوژن، گوپرو مکس دارای دو دوربین در دو طرف آن است اما این بار یک صفحه نمایش لمسی در جلوی دوربین قرار دارد. همچنین گوپرو مکس کوچکتر از نسخه قبلی خود بوده و تنها به یک microSD نیاز دارد.

گوپرو مکس

این دوربین قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن ۱۶٫۶ مگاپیکسل (۵۷۶۰ در ۲۸۸۰ پیکسل) و فیلم برداری ۳۶۰ درجه (۴۹۹۲ در ۲۴۹۶ پیکسل) ۵K را دارد. فیلم ها به صورت MP4 از طریق H.264/AVC ضبط می شوند. مانند گوپرو هیرو ۸ بلک، گوپرو مکس نیز قابلیت اسریم زنده ویدیو را داد.

قابلیت هایی مانند تکنولوژی لرزشگیر تصویر Max HyperSmooth، Max TimeWarp و لنزهای دیجیتال مانند گوپرو هیرو ۸ در این دوربین نیز وجود دارد.  در این دوربین شش میکروفون داخلی قرار دارد که ضبط صدای ۳۶۰ و directional audio برای ضبط صدای بهتر برای ولاگ، کاهش نویز باد و صدای استریو شفاف درجه را امکان ساخته است. PowerPano برای عکس های پاناروما بدون اعوجاج با زاویه ۲۷۰ درجه است و همچنین Reframe به کاربران این امکان را می دهد که ویدیو ۳۶۰ درجه خود را در موبایل خود به ویدیو استاندارد تبدیل کنند.

گوپرو مکس

آنچه در مورد این دوربین جالب است که می تواند مانند  سه دوربین مختلف در یک دوربین عمل کند. دوربین معمولی اکشن هیرو ، دوربین ولاگ به لطف صفحه نمایش جلویی و دوربین ۳۶۰ درجه.

ابعاد گوپرو مکس ۶٫۴*۶٫۹*۴٫۰ سانتی متر بوده و تا عمق ۵ متری ضدآب می باشد. همچنین دارای پورت Micro HDMI و USB-C که برای انتقال اطلاعات و شارژ دستگاه از آن استفاده می شود. باطری ۱۶۰۰ میلی آمپری در گوپرو مکس کمی کوچکتر از گوپرو فیوژن است.

گوپرو مکس در ماه اکتبر با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments