گوپرو هیرو 8 بلک معرفی شد

0
1085

شرکت گوپرو از آخرین دوربین اکشن خود، گوپرو هیرو ۸ بلک رونمایی کرد.

این گوپرو جدید دارای قابلیت Hypersmooth ۲٫۰ یا نسل دوم تکنولوژی لرزشگیر تصویر می باشد که دارای دو حالت Boost و تراز خودکار افق است.

همچنین ویژگی Media Mod تمایز این دوربین با نسل قبلی آن یا هیرو ۷ است. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از پورت های موجود لوازم جانبی مانند نور LED، نمایشگر دوم با قابلیت چرخش و میکروفون را به دوربین خود متصل کنند. این لاین لوازم جانبی گوپرو یا Mods، شامل صفحه نمایش ۱٫۹ اینچی چرخان و یک نور LED ضدآب است.

همچنین گوپرو هیرو ۸ دارای مانت اتصال (با قابلیت جمع شدن) بر روی بدنه می باشد و این بدین معنی است که برای اتصال آن به مونوپاد، نیازی به قاب برای دوربین خود ندارید.

گوپرو همچنین یک ویژگی جدیدی به نام “لنزهای دیجیتال” را به هیرو ۸ اضافه کرده است. همانطور که از نام آن پیداست کاربران میتوانند ۴ کراپ مختلف از تصویر را انتخاب کنند.

  • Super View /16mm
  • Wide /16-34
  • Linear /19-39
  • Narrow /27mm

در گوپرو هیرو ۸ حالت های پیش فرض فیلم برداری لحاظ شده است که انتخاب حالت فیلمبرداری را برای کاربران ساده تر میکند. تنظیمات بیشتر  را میتوان مانند دوربین های قبلی هیرو انجام داد اما این حالت پیش فرض برای برای کسانی است که نمی خواهند وارد تنظیمات اصلی شوند.

در حالت پیش فرض Cinematic قابلیت فیلم برداری ۴K/30p و در حالت Activity قابلیت فیلم برداری ۲٫۷K/60p و در حالت Slo-Mo قابلیت فیلم برداری ۱۰۸۰/۲۴۰p را دارد.

گوپرو هیرو 8

گوپرو همچنین ویژگی های SuperPhoto و HDR را به روزرسانی کرده است تا بتواند جزییات بیشتری را در تصاویر ارایه کند. ویژگی های دیگر مانند قابلیت استریم زنده با رزولوشن ۱۰۸۰، حالت فیلم برداری اختصاصی تایم لپس در شب و حالت LiveBurst که ۱٫۵ ثانیه قبل و بعد از هر عکس را ثبت می کند و کاربر می تواند از میان این عکس های ثبت شده، عکس موردنظر را انتخاب کند؛ در این دوربین اکشن جدید گنجانده شده است.

این دوربین در نیمه پایانی مهرماه با قیمت ۳۹۹ دلار در دسترس کاربران خواهد بود. اکسسوری های Media Mod و Display Mod با قیمت ۸۰ دلار و Light Mod با قیمت ۵۰ دلار در آذرماه در دسترس خواهد بود.

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments