Mavic Mini پهپاد جدید DJI، معرفی شد

0
895
Mavic Mini

شرکت DJI به صورت رسمی از جدیدترین و سبک ترین پهپاد خود که تنها ۲۴۹ گرم وزن دارد رونمایی کرد. این پهپاد جدید Mavic Mini نام دارد و یکی از کوچکترین و سبک ترین پهپادهایی است که تا به امروز ساخته شده است. اما علی رغم اندازه کوچک، DJI برخی از ویژگی های پهپادهای قدرتمندتر خود مانند Mavic Air و Mavic Pro را در آن قرار داده است.

Mavic Mini

در داخل Mavic Mini یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۱/۲٫۳ اینچی قرار دارد که می تواند ویدیو ۲٫۷K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و ویدیو ۱۰۸۰ را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کند. دوربین به وسیله یک گیمبال سه محوره کنترل می شود.

همزمان با رونمایی از Mavic Mini برنامه DJI Fly به روزرسانی جدیدی را دریافت کرد که در آن حالت های پرواز و آموزش پرواز گنجانده شده است، تا کاربرانی که می خواهند برای بار اول از پهپاد استفاده کنند را راهنمایی کند.  به گفته این شرکت خلبانان جدید می توانند از حالت (Position (P برای کنترل ساده تر استفاده کنند. خلبانان باتجربه تر می توانند از حالت (Sport (S استفاده کنند که دسترسی های بیشتری را برایشان فراهم میکند. همچنین کسانی که تولید محتوا میکنند می توانند از حالت  (CineSmooth (C استفاده کنند و ویدیوهایی سینمایی داشته باشند.

Mavic Mini

شرکت DJI همچنین قابلیت QuickShots  را در در این پهپاد جدید قرار داده است که مانورهای از پیش برنامه ریزی شده است و کاربران تنها با یک کلیک می توانند پروازهایی با آن تنظیمات داشته باشند.

  • Rocket – در این حالت Mavic Mini مستقیم  به سمت بالا پرواز کرده و دوربین به سمت پایین، سوژه شما را تعقیب می کند. میتوان محدودیت ارتفاع ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۰۰ یا ۱۲۰ پا را برای این حالت پرواز  تنظیم کرد.
  • Circle – در این حالت Mavic Mini در یک ارتفاع و فاصله ثابت به دور سوژه شما میچرخد.
  • Dronie – در این حالت Mavic Mini رو به عقب و به سمت بالا پرواز میکند و دوربین سوژه شما را تعقیب میکند. میتوان برای این حالت محدودیت ارتفاع پرواز ۴۰، ۶۰، ۸۰، ۱۰۰ یا ۱۲۰ پا تعیین کرد.
  • Helix – در این حالت Mavic Mini به سمت سمت بالا پرواز کرده، فاصله گرفته و به دور سوژه میچرخد.

شرکت DJI اعلام کرده است که Mavic Mini می تواند با یک بار شارژ حدود ۳۰ دقیقه پرواز کند. همچنین حداکثر محدوده وای فای آن ۴ کیلومتر (در صورت نبودن مانع) است.

Mavic Mini

همانطور که در بالا ذکر شد این پهپاد تنها ۲۴۹ گرم وزن دارد؛ یک گرم کمتر از حد تعیین شده اداره هوایی فدرال آمریکا یا FAA. براساس قانون این اداره تمام پهپادها با وزن بیشتر از ۲۵۰ گرم و کمتر از ۲۵ کیلوگرم باید قبل از استفاده در FAA ثبت شوند. Mavic Mini با داشتن قابلیت های پهپادهای سنگین تر این امکان را برای کسانی که می خواهند بدون داشتن مجوز از پهپادها استفاده کنند را فراهم کرده است.

علاوه بر پهپاد و ریموت کنترل آن، DJI لوازم جانبی مخصوص Mavic Mini را ارائه کرده است که شامل گارد ۳۶۰ درجه، پایه شارژ و نگهدارنده ملخ می باشد.

قیمت Mavic Mini تنها ۳۹۹ دلار است و در صورتی که بخواهید کیت آن که شامل یک کیف مخصوص حمل، محافظ ملخ، پایه شارژ و سه باتری اضافه را بخرید باید ۴۹۹ دلار پرداخت کنید.

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments