دوربین DJI Action 2 معرفی شد؛ دوربینی ماژولار با قابلیت فیلم ­برداری 4K

0
1187
Dji Action 2

هفته گذشته شرکت Dji از دوربین اکشن جدید با نام DJI Action 2 رونمایی کرد. این دوربین ماژولار دارای مشخصات چشمگیر در بدنه ­ای کوچک است. قیمت این دوربین از ۴۰۰ دلار شروع می­شود؛ اما می ­توان به آن ماژول ­های متفاوتی را اضافه کرد تا براساس نیاز خود بتوانید از آن استفاده کنید.

دوربین DJI Action 2 دارای سنسور ۱/۱.۷ اینچی است که اندازه سنسور به کار رفته در DJI Pocket 2 می ­باشد. باید بدانید که سنسور به کار رفته در گوپرو هیرو ۱۰ ۱/۲.۳ اینچ است. این دوربین دارای لنزی با F2.8 و زاویه دیده ۱۵۵ درجه می ­باشد که ۱۰ درجه بیشتر از Osmo Action است. DJI Action 2 مجهز به سنسور جدید تشخیص دمای رنگ است که به دوربین کمک می­کند تا رنگ ­های دقیق ­تری را درموقعیت­ های متفاوت مانند زیر آب، ارایه دهد.

 DJI Action 2

محدوده ایزو دوربین بین ۱۰۰-۶۴۰۰ برای عکس و فیلم است. حداکثر رزولوشن تصویر ۴۰۰۰×۳۰۰۰ یا ۱۲ مگاپیکسل است. DJI Action 2 می­تواند فایل­های RAW با فرمت DNG نیز ذخیره کند. شاتر الکترونیکی محدوده ۳۰ ثانیه تا ۱/۸۰۰۰ ثانیه را پوشش می ­دهد. دارای زوم دیجیتال ۴ برابری در عکس و فیلم است؛ اگرچه برای استفاده از زوم در حالت فیلم ­برداری نرخ فریم ریت باید ۶۰ یا کمتر از آن بوده و HorizonSteady نیز خاموش باشد. البته می­توان از زوم ۲ برابری در ویدیو با سرعت بالاتر یا روشن بودن حالت HorizonSteady استفاده کرد.

 DJI Action 2

دوربین DJI Action 2 قابلیت فیلم ­برداری با کیفیت ۴K با نسبت تصویر ۴:۳ و ۱۶:۹ را دارد. در نسبت تصویر ۴:۳ یا ۴۰۹۶×۳۰۷۲ پیکسل با فریم ریت های ۲۴/۲۵/۳۰/۴۸/۵۰/۶۰ و در نسبت تصویر ۱۶:۹ یا ۳۸۴۰×۲۱۶۰ پیکسل همچنین می ­توان با فریم ریت ۱۰۰ و ۱۲۰ نیز فیلم ­برداری کرد. ضبط اسلوموشن ۴ برابری در فریم ریت ۱۲۰ ثانیه در دسترس است. اما اگر به دنبال سرعت ­های بیشتری هستید باید رزولوشن تصویر را روی ۱۰۸۰ و نسبت ۱۶:۹ قرار دهید که در اینصورت قابلیت فیلم ­برداری ۲۰۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه برایتان فراهم می­ شود که در واقع اسلوموشن ۸ برابری را در اختیار خواهید داشت.

همچنین می­توانید ویدیوهای تایم لپس با رزولوشن ۴K ضبط کنند. دوربین همچنین دارای مود Hyperlapse نیز هست. ویدیوها بر روی میکرواس ­دی کارت با فرمت MP4 (H.264/HEVC) و حداکثر بیت ریت ۱۳۰ Mbps ذخیره می شوند.

 DJI Action 2

باطری داخلی آن تا ۷۰ دقیقه جوابگو خواهد بود و این در حالتی است که شما در حال ضبط ویدیوهای ۱۰۸۰/۳۰p با خاموش بودن لرزشگیر، باشید. این زمان با استفاده از ماژول صفحه لمسی جلو تا ۱۶۰ دقیقه افزایش پیدا می­کند. همچنین اگر از ماژول پاور استفاده کنید، این زمان به سه ساعت خواهید رسید.

ابعاد DJI Action 2 بدون هیچ یک از ماژول ­ها ۳۹*۳۹*۲۲٫۳ میلیمتر بوده و تنها ۵۶ گرم وزن دارد. این دوربین اکشن، بدون قاب تا عمق ۱۰ متری ضدآب بوده و با قاب ضدآب تا عمق ۶۰ متری می ­توان به راحتی از آن استفاده کرد. دوربین دارای یک میکروفون داخلی و صفحه نمایش لمسی ۱.۷۶ اینچی با وضوح ۳۵۰ppi است.

DJI Action 2 دارای لرزشگیر الکترونیکی تا فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه است. لرزشگیر RockSteady 2.0 و حالت HorizonSteady به تراز بودن ویدیوهای شما کمک می­کند.

HorizonSteady

این دوربین دارای وای­فای و بلوتوث بوده و به اپلیکیشن DJI Mimo متصل می­شود که  قابلیت­ های زیادی را در اختیار کاربران قرار می ­دهد؛ مانند ادیت ویدیو و انتشار در شبکه ­های اجتماعی. می‌ توانید ویدیوی ۱۰۸۰/۳۰p را از DJI Action 2 به صورت زنده پخش کنید.

ماژول ­های زیادی برای DJI Action 2 در دسترس است. ماژول صفحه نمایش جلو، یک صفحه نمایش OLED و ۴ میکروفن را به دوربین شما اضافه می­کند. همچنین این ماژول عمرباطری را افزایش داده و یک پورت USB-C و اسلات اس دی کارت را به دوربین اضافه می­کند.

DJI Action 2 Modular

ماژول پاور یک اسلات اس دی کارت دیگر به دوربین اضافه کرده و عمرباطری را افزایش می دهد. مانت مغناطیسی (Magnetic Ball-Joint) این امکان را فراهم می­کند که دوربین خود را به هر سطحی متصل کنید. همچنین به شما این امکان را می­دهد که از اکسسوری­های گوپرو هم استفاده کنید.دسته شناور، قاب ضدآب، هدبند مغناطیسی، ریموت کنترل و لنز ماکرو نیز از دیگر وسایلی است که می­توانید در کنار این دوربین استفاده کنید.

اگر به دنبال صدای بهتری هستید باید بدانید که Dji از میکروفون جدید خود نیز رونمایی کرد. یک سیستم ضبط صدای دو کاناله وایرلس که با اکشن ۲ و سایر دستگاه­هایی که دارای پورت ۳.۵ میلیمتری یا USB-C هستند، کار می­کند. 

 DJI Action 2 Mic

DJI Action 2 با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس خواهد بود ولی می توانید دوربین را در دو پک مختلف با ماژول های مختلف نیز خریداری کنید.

برای اطلاعات بیشتر به این لینک سر بزنید.

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments