گوپرو Hero10 Black با پردازنده جدید و قابلیت فیلم‌برداری 5.3K

0
550

دقیقا یک سال پیش شرکت گوپرو دوربین Hero9 Black را معرفی و امسال در همان زمان جانشین آن یعنی گوپرو Hero10 Black را معرفی کرد. با اینکه طراحی این اکشن کمرا تفاوت زیادی ندارد؛ ولی در آن تراشه GP2 به کار رفته است که عملکرد فریم ریت را دوبرابر نسبت به گوپرو Hero9 افزایش داده است. البته این افزایش قدرت پردازش مزایای دیگری نیز دارد؛ گوپرو Hero10  نسبت به گوپرو Hero9 می تواند ۳۰ درصد سریع‌تر ویدیوهای شما را به گوشی یا فضای ابری منتقل کند. همچنین با اتصال مستقیم Hero10 به گوشی و از طریق برنامه Quik می‌توان فایل ها را بسیار سریع تر به گوشی منتقل کرد که در نسل قبلی این اکشن کمرا ممکن نبود.

صفحه نمایش جلو در گوپرو Hero9 معرفی شد که فریم ریت پایینی داشت؛ ولی به لطف تراشه GP2 صفحه نمایش جلو در Hero10 با آنکه همان صفحه نمایش است، اکنون با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

سنسور به کار رفته در این اکشن کمرا ۲۳.۶ مگاپیکسل است. این در حالی است که در Hero9 تنها ۱۲ مگاپیکسل بود. همچنین می‌توان عکس‌های ۱۹:۶MP را از ویدیوهای ۵٫۳K 4:3 خروجی گرفت.

تراشه GP2 باعث افزایش فریم‌ریت ویدیوها شده و Hero10 قادر به ضبط ویدیو ۵٫۳K/60p و ۴K/120p و ۲٫۷K/240p است که در مقایسه با Hero9 که قادر به ضبط ۵K/30p ،۴K/60p و FHD 240 بود، افزایش قابل توجهی است.

گوپرو Hero10 Black

این ارتقا تنها در کیفیت و سرعت ویدیوها نبوده بلکه با داشتن نرم افزار لرزشگیر HyperSmooth 4.0 تصاویر بدون لرزش‌تری ثبت خواهد کرد. همچنین این سنسور عملکرد بهتری در نور کم دارد.

گوپرو Hero10 Black دارای سه سطح لرزشگیر است: حالت خاموش، استاندارد و تقویت شده (Boost). در حالت تقویت شده تصویر کراپ می‌شود؛ ولی خروجی نهایی بدون لرزش است. در حالت استاندارد تصویر کراپ نمی‌شود، ولی خروجی به نرمی حالت قبل نیست.

گوپرو Hero10 از باطری مشابه Hero9 استفاده می‌کند اما با توجه به ویدیوهایی با رزولوشن بالاتر و فریم‌ریت بالاتر، باطری سریع‌تر خالی می‌شود. گوپرو Hero10 Black با قیمت ۵۰۰ دلار (۴۰۰ دلار با عضویت سالانه گوپرو) در دسترس خواهد بود.

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments