کانن PowerShot Zoom دوربینی که به راحتی در جیبتان جا میشود

0
1293
کانن PowerShot Zoom

شرکت کانن به تازگی جزییات دوربین جدید خود با نام PowerShot Zoom را منتشر کرد. کانن PowerShot Zoom یک دوربین دیجیتال بسیار جمع و جور است که صفحه نمایش نداشته و شبیه دوربین های تک چشمی است.

این دوربین به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند به راحتی با یک دست از آن استفاده کنند. وزن این دوربین تنها ۱۴۵ گرم است. همچنین از طریق چشمی الکترونیکی به کار رفته در این دوربین میتوانند بین فاصله ۱۰۰ میلیمتر تا ۴۰۰ میلمتر را ببینند (لنز با فاصله کانونی معادل ۱۰۰-۴۰۰) و با زوم دیجیتال تا ۸۰۰ میلیمتر جلو بروند.

 کانن PowerShot Zoom دارای سنسور “۱/۳ بوده و تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی (عدم پشتیبانی از فرمت RAW) را ثبت میکند. همچنین قابلیت فیلمرداری ۱۰۸۰/۳۰p را دارد. دیافراگم لنز این دوربین کوچیک F5.6-6.3 است.

محدوده ایزو آن ۱۰۰ تا ۳۲۰۰ بوده و انتظار می رود این دوربین در روز و نور کافی عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین دارای لرزشگیر اپتیکی و اتوفوکس با قابلیت ردیابی چهره  نیز می باشد.

کانن PowerShot Zoom می تواند در ۱۰۰ میلمتر در فاصله یک متری و در ۴۰۰ میلیمتر در فاصله ۴٫۵ متری فوکوس کند.

با توجه به مشخصات فنی این دوربین به نظر می رسد کانن این دوربین را برای استفاده مانند دوربین تک چشمی عرضه کرده است. در واقع افرادی که می خواهند در حیات وحش، مسابقات ورزشی، کنسرت ها یا سفر روی سوژه ای زوم کنند، می توانند از این دوربین استفاده کنند.  اگرچه اتصال وایرلس با گوشی هوشمند این امکان را برای کاربران فراهم میکند که به راحتی عکس های سوپر زوم خود را به گوشی منتقل یا در میکرو اس دی ذخیره نمایند.

کانن PowerShot Zoom
کانن PowerShot Zoom

با یک بار شارژ کانن Zoom میتوان حدود ۷۰ دقیقه از طریق چشمی منظره را تماشا و ۱۵۰ عکس گرفت (۸۰۰ میلی آمپر).  باطری این دوربین از طریق درگاه USB-C  قابل شارژ است.

کانن PowerShot Zoom در ماه نوامبر در آمریکا با قیمت ۳۰۰ دلار در دسترس خواهد بود.

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments