معرفی ۵ دوربین خانگی جدید کانن

0
1635

روز گذشته در نمایشگاه CES کانن پنج دوربین خانگی معرفی کرد.

دوربین خانگی جدید کانن سطح متوسط، PoweShot SX 540 HS و PowerShot SX 420 IS هستند که هر دو سوپرزوم بوده و قابلیت فیلمبرداری HD و دارای وای فای و NFC هستند.

دوربین SX540 HS جایگزین SX530 HS بوده و دارای زوم اپتیکی ۵۰ برابر است. لنز این دوربین ۱۲۰۰-۲۴ میلیمتر بوده و دارای سیستم لرزشگیر اپتیکی است. این دوربین ۲۰٫۳ مگاپیکسلی می تواند ویدیوهایی با کیفیت ۱۰۸۰ ضبط کند. صفحه نمایش این دوربین ۳ اینچ بوده و با قیمت ۴۰۰ دلار در ماه مارس ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود.

دوربین SX420 Is جایگزین دوربین SX410 IS بوده و دارای زوم اپتیکال ۴۲ برابر است. لنز این دوربین ۱۰۰۸-۲۴ میلیمتر بوده و دارای سیستم لرزشگیر اپتیکی است. این دوربین دارای دکمه اختصاصی وای فای است. با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ویدیوهایی با کیفیت ۷۲۰ را ضبط می کند.صفحه نمایش این دوربین ۳ اینچ بوده و قیمت آن ۳۰۰ دلار است و در ماه فوریه ۲۰۱۶ در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین ۳ دوربین سری ELPH  نیز معرفی شد.

کانن ELPH 360 HS دارای زوم اپتیکی ۱۲ برابر با سیستم IS، دکمه اختصاصی وای فای، NFC، سنسور ۲۰٫۲ مگاپیکسلی، صفحه نمایش ۳ اینچی و فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ است. این دوربین که در فوریه ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود در رنگ های مشکی، نقره ای و بنفش با قیمت ۲۱۰ دلار عرضه خواهد شد.

دوربین خانگی جدید کانن

کانن ELPH 190 IS دارای زوم اپتیکی ۱۰ برابر و سیستم IS، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CCD، دکمه اختصاصی وای فای، NFC، فیلم برداری با کیفیت ۷۲۰ با قیمت ۱۶۰ دلار در فوریه ۲۰۱۶ با رنگ های مشکی، قرمز و آبی در دسترس خواهد بود.

دوربین خانگی جدید کانن

در نهایت دوربین ELPH 180 با زوم اپتیکی ۸ برابر و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی CCD، دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۷۲۰ می باشد. این دوربین دارای قابلیت زوم خودکار است که در حالت زوم اتوماتیک سوژه همچنان در فریم تصویر باقی بماند. این دوربین در رنگ های نقره ای و قرمز با قیمت ۱۲۰ دلار در فوریه ۲۰۱۶ در دسترس خواهد بود.

دوربین خانگی جدید کانن

منبع: DPReview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments