محصولات جدید پاناسونیک معرفی شدند

0
1671

شاید بعد از معرفی محصولات نیکون در نمایشگاه CES 2016، رونمایی های شرکت های دیگر کمتر دیده شده باشد. باید بدانید که شرکت پاناسونیک نیز دو دوربین کامپکت و یک لنز ۴۰۰-۱۰۰ میلیمتر برای دوربین های Micro Four Thirds معرفی کرد.

پاناسونیک Lumix DMC-ZS60

این دوربین دارای سنسور ۱۸ مگاپیکسلی CMOS می باشد. لنز این دوربین دارای فاصله کانونی ۷۲۰-۲۴ میلیمتر بوده و قدرت بزرگنمایی ۳۰ برابر دارد. همچنین این دوربین قابلیت تصویربرداری ۴K نیز دارد. این دوربین همچنین دارای قابلیت جدید این شرکت یعنی Post Focus است.

صفحه نمایش آن ۳ اینچی با ۱۰۴۰۰۰۰ نقطه، چشمی الکترونیکی با ابعاد ۰٫۲ اینچ و ۱۱۶۶۰۰۰ نقطه، لرزشگیر ۵ محوره، سیستم اتوفوکس مبتنی بر کنتراست، قابلیت عکاسی ۱۰ فریم بر ثانیه و همچنین دارای وایرلس برای استفاده در برنامه پاناسونیک از دیگر ویژگی های این دوربین جدید است.

پاناسونیک Lumix DMC-ZS60 در اواسط ماه مارس در دو رنگ نقره ای و مشکی و با قیمت ۴۵۰ دلار در دسترس خواهد بود.

پاناسونیک Lumix DMC-ZS100

پاناسونیک ZS100 دارای سنسور ۲۰٫۱ مگاپیکسلی (۱ اینچ) است که قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۴K دارد. فاصله کانونی این لنز ۲۵۰-۲۵ میلیمتر و دیافراگم f/2.8-5.6 با بزرگنمای ۱۰ برابر می باشد.

قابلیت Post-Focus، تصاویر ۴K، سرعت اتوفوکس ۰٫۱ ثانیه، چشمی الکترونیکی با ۱۱۶۶۰۰۰ نقطه، پشتیبانی از ارتباط وای فای و QR-Code، صفحه نمایش ۳ اینچی با ۱۰۴۰۰۰۰نقطه، لزرشگیر ۵ محوره و عکس برداری با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه، از دیگر ویژگی های این دوربین است.

لنز Leica DG Vario-Elmar 100-400mm f/4.0-6.3 ASPH

لنز Leica DG Vario-Elmar 100-400mm f/4.0-6.3 ASPH

پاناسونیک همچنین لنز Leica DG Vario-Elmar 100-400mm f/4.0-6.3 ASPH را برای دوربین های Micro Four Third معرفی کرد. این لنز معادل لنز ۸۰۰-۲۰۰ میلیمتر در دوربین های DSLR است.

ساختار این لنز ۲۰ عنصر در ۱۳ گروه است و دارای لزرشگیر اپتیکی می باشد. این لنز دارای ۹ تیغه بوده و دارای موتور فوکوس با سرعت بالا است. این لنز در ماه آوریل و با قیمت ۱۸۰۰ دلار در دسترس خواهد بود.

منبع: PetaPixel

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments