محصولات جدید المپوس معرفی شدند

0
1593

 

شرکت المپوس یک دوربین کامپکت و یک لنز سوپر تله ۳۰۰ میلیمتری معرفی کرد.

دوربین کامپکت Stylus Tough TG-870
این دوربین که در سری Tough این شرکت قرار می گیرد، نسبت به نسل قبلی خود سبکتر بوده و دارای صفحه نمایش ای با رزولوشن بالاتر است. سنسور این دوربین ۱۶ مگاپیکسل BSI CMOS بوده و دارای لنز با فصله کانونی ۱۰۵-۲۱ میلیمتر با دیافراگم f/3.5-5.6 است.
صفحه نمایش این دوربین با زاویه دید ۱۸۰ درجه دارای ۹۲۰k نقطه است و ادعا شده است که صفحه نمایش آن نسبت به نسل فبلی اش ۱٫۱x روشن تر است.همچنین صفحه نمایش آن قابلیت چرخش نیز دارد.
TG-870 تا عمق ۱۵ متری ضد آب است، تا دمای ۱۰- سانتی گراد در برابر سرما  و تا ارتفاع ۲٫۱ متری نسبت به ضربه مقاومت دارد. این دوربین دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه، تایم لپس (Time Laps) و ویدیو آهسته می باشد. همچنین دارای وای فای، GPS و ۱۳ فیلتر هنری است.
این دوربین در آوریل و با قیمت ۲۸۰ دلار در دسترس خواهد بود.

لنز M.Zuiko Digital ED 300mm f/4 IS Pro

لنز جدید المپوس M.ZUIKO Digital ED 300mm f4.0 IS PRO ضد گرد و غبار و ضد سرما است. طول این لنز ۲۲۷ میلیمتر و وزن آن ۱۲۷۰ گرم است. سایز و وزن این لنز حدود ۱/۳ یک لنز ۶۰۰ میلیمتری در دوربین های DSLR است.
این لنز دارای لرزش گیر بوده و بدنه های المپوس به خوبی می تواند ۶ استاپ لرزش لرزش بیش از نرمال را کاهش دهد. بنا به گفته این شرکت، با توجه به عدسی ها و عناصر به کار رفته، باعث شده این لنز با تصاویر با کیفیت بالا و رزولوشن فوق العاده ای ثبت کند.
همچنین در این لنز روکش نانو جدیدی به نام ZERO Coating Nano به کار رفته است که باعث کاهش هاله و رفلکت می شود.
کمترین فاصله فوکوس این لنز المپوس ۱٫۱۵ متر، حداکثر بزرگنمایی آن ۰٫۴۸x و دارای سیستم Manual Focus Clutch است که با کشیدن حلقه فوکوس به سمت دوربین می توان به حالت فوکوس دستی سوییچ کرد. این لنز با قیمت ۲۵۰۰ دلار در دسترس است.

لنز المپوس M.Zuiko Digital ED 300mm f/4 IS Pro

منبع: PetaPixel

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments