لنزهای جدید سری آرت سیگما معرفی شدند

0
2067

لنزهای جدید سری آرت سیگما شامل دو لنز پرایم و یک لنز زوم است. هر سه لنز برای بدنه‌های فول فریم کانن، نیکون و سیگما طراحی شده‌اند. در زیر نگاهی به این لنزها می اندازیم:

لنز بسیار واید Sigma 14mm F1.8 DG HSM که سیگما ادعا می‌کند اولین و تنها لنز بسیار واید بازار با دیافراگم f/1.8 است. این لنز دارای ۱۶ عنصر است که سه عدد از آن‍ها از نوع FLD (تفرق نور کم) و چهار عدد از آن‌ها SLD ( تفرق بسیار کم) هستند. همچنین دارای یک عدسی جلویی اسفریکال ۸۰ میلیمتری است که باعث کاهش اعوجاج می‌گردد. لنز ۱۴ میلیمتر f/1.8 دارای ۹ پرده دیافراگم است. حداقل فاصله فوکوس این لنز ۲۷ سانتی متر و دارای موتور فوکوس التراسونیک (HSM) است. وزن این لنز ۱۱۷۰ گرم است.

لنزهای جدید سری آرت سیگما 14 میلیمتر f/1.8

لنز جدید دیگر در این سری Sigma 24-70mm F2.8 DG OS HSM است. این لنز دارای سه عنصر SLD، چهار عنصر اسفریکال، ۹ پرده دیافراگم و لرزشگیر اپتیکال است. این لنز در برابر آب و هوا مقاوم بوده و جنس بدنه آن ترکیبی از فلز و کامپوزیت‌های پایدار حرارتی است. حداقل فاصله فوکوس این لنز ۳۴ سانتی متر است.  همچنین قطر فیلتر آن ۸۲ میلیمتر است.

لنزهای جدید سری آرت سیگما 24-70 میلیمتر f/2.8

و اما لنز آخر لنز پرایم تله فوتو  Sigma 135mm F1.8 DG HSM است. سیگما ادعا می‌کند که این لنز را برای دوربین های DSLR با رزولوشنی بالاتر از ۵۰ مگاپیکسل طراحی کرده است. این لنز دارای موتور فوکوس هایپرسونیک بوده که باعث افزایش سرعت فوکوس می‌شود در حالی که سنسور شتاب سنج با تشخیص جهت لنز به سیستم اتوفوکس اجازه می‌دهد که واکنش درستی در تغییر  گروه های فوکوس،  با توجه به گرانش داشته باشد. این لنز دارای ۹ پرده دیافراگم بوده و در برابر گرد و غبار و پاشیده شدن آب مقاوم است. وزن این لنز ۱۱۳۰ گرم است.

لنزهای جدید سری آرت سیگما 135 میلیمتر f/1.8

قیمت و زمان در دسترس بودن این لنزهای جدید سری آرت سیگما هنوز مشخص نشده است.

منبع: DPReview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments