فانتوم ۴ Pro و Inspire 2 دو پهپاد جدید DJI

0
1651

شرکت DJI دو پهپاد جدبد را معرفی کرد. فانتوم ۴ Pro و Inspire 2 که هر دو دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های خوبی هستند.

از لحاظ ظاهری فانتوم ۴ Pro شبیه به فانتوم ۴ بوده و دارای دوربینی با سنسور ۱ اینچی ۲۰ مگاپیکسل است. همچنین باید گفت این سنسور ۱۲ استاپ دینامیک رنج دارد. فانتوم ۴ Pro دارای شاتر مکانیکی است تا بتواند اثرات رولینگ شاتر را در سرعت‌های بالا از بین ببرد. همچنین قابلیت فیلم برداری ۴K و ۶۰ فریم بر ثانیه و فشرده سازی H.265 است. فانتوم ۴ Pro برای اجتناب با موانع دارای سنسور در کنار، زیر و روبه رو است. ماکزیمم سرعت آن ۴۵ مایل در ساعت و باطری آن تا ۳۰ دقیقه پرواز کافی است. این پهپاد همچنین دارای حالت های هوشمند جدید برای پرواز است.

Inspire 2 نیز مانند Inspire 1 برای مخاطبان حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای عرضه شده است. بدنه آن از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم بوده و در عین کاهش وزن مقاومت آن افزایش یافته است.  باطری این پهپاد تا ۲۷ دقیقه پرواز کافی است. همچنین دارای یک دوربین جلو است که به اپراتور آن این امکان را می‌دهد که مسیر جلو خود را ببیند. این دوربین مستقل از دوربین  Zenmuse که بر روی گیمبال اصلی نصب شده است می باشد.  Inspire 2 دارای پردازنده جدید CineCore 2.0 است و باعث بهبود فرآیند پردازش داده‌ها شده و از فیلم برداری با کیفیت ۵٫۲K در ۴٫۲ Gbps برای فرمت سینمایی (CinemaDNG Raw) پشتیبانی می‌کند. همچنین از سیستم های فشرده سازی ProRes 422 HQ, ProRes 4444 XQ, H.264و H.265 نیز پشتیبانی می‌کند.

شرکت DJI همچنین دو دوبین جدید Zenmuse را برای استفاده با Inspire 2 معرفی کرد. Zenmuse X4S دارای سنسور ۱ اینچی ۲۰ مگاپیکسلی با ۱۱٫۶ استاپ دینامیک رنج، لنز ۲۴ میلیمتری F2.8-11 و شاتر مکانیکی است. دوربین Zenmuse X5S دارای سنسور ۲۰٫۸ مگاپیکسلی Micro Four Thirds با ۱۲٫۸ استاپ دینامیک رنج است و از ۸ لنز مختلف از واید تا زوم پشتیبانی می‌کند.

فانتوم ۴ Pro با قیمت ۱۴۹۹ دلار با ریموت استاندارد و ۱۷۹۹ دلار با ریموت دارای صفحه نمایش است. پرنده تنهای Inspire 2 با قیمت ۲۹۹۹ دلار و با دوربین  X5S با قیمت ۶۱۹۸ دلار به همراه لاسنس اپل ProRes و CinemaDNG عرضه خواهد شد. این فانتوم ها از ژانویه ۲۰۱۷ برای سفارش در دسترس هستند.

منبع: DPReview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments