دوربین جدید پاناسونیک Lumix DMC-GF8

0
1566

شرکت پاناسونیک دوربین جدید Lumix DMC-GF8 خود را معرفی کرد. این دوربین جدید پاناسونیک Lumix DMC-GF8 _ بدون آینه (Rangefinder-style mirrorless)_ شاید برای کسانی که به دنبال گرفتن سلفی هستند انتخاب مناسبی باشد. دوربین GF8 دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Micro Four Thirds بوده و قابلیت فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. همچنین دارای WiFi نیز می باشد. بدنه این دوربین دارای چرم است که در رنگ های صورتی، نقره ای، قهوه ای یا نارنجی عرضه خواهد شد.

دوربین جدید پاناسونیک Lumix DMC-GF8صفحه نمایش لمسی این دوربین قابلیت چرخش داشته و می توان تا ۱۸۰ درجه به سمت جلو آن را چرخاند و برای گرفتن سلفی از آن استفاده کرد. به همین منظور حالتی در عکاسی به نام Soft Skin در این دوربین وجود دارد که با فیلترهای هوشمند پاناسونیک مانند Retro  و High Key ترکیب شده و در کنار رتوش پوست با قابلیت Beauty Retouch، سلفی های زیبایی را برایتان ثبت می کند. این قابلیت بافت پوست را یکدست کرده و دندان ها را سفید می کند. شاید به همین دلیل پاناسونیک این دوربین جدید را در رنگ هایی غیر از نقره ای و قهوه ای برای خانم هایی که علاقه مند به سلفی گرفتن هستند؛ در نظر گرفته است.

دوربین جدید پاناسونیک Lumix DMC-GF8

این دوربین همچنین به شما ۱۰۰ گیگابایت فضا برای ذخیره سازی عکس ها را در گوگل درایو ارایه می کند. سایر ویژگی های دوربین جدید پاناسونیک GF8 می توان به محدوده ایزو ۲۵۶۰۰-۲۰۰ و ۲۳ نقطه فوکوس، محدوده سرعت شاتر از ۶۰ ثانیه تا ۱/۵۰۰ثانیه ( ۱/۱۶۰۰۰ شاتر الکترونیکی) و عمر باطری ۲۳۰ عکس اشاره کرد.

منبع: DPReview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments