برندگان مسابقه عکاسی با آیفون

0
1773
عکاسی با آیفون

هنگامی که مسابقه سالانه عکاسی با آیفون در سال ۲۰۰۷ ایجاد شد، اولین گوشی آیفون دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی بود اما از آن زمان دوربین های موبایل بسیار تغییر کرده اند. اکنون برندگان مسابقه سالانه IPPA، با عکس های خوب خود، پیشرفت تکنولوژی را در دهه گذشته به تصویر کشیده اند. هزاران نفر از ۱۴۰ کشور در این مسابقه شرکت کره اند و در نهایت عکس های زیر به عنوان برنده معرفی شده است:

برنده جایزه بزرگ (Grand Prize)

عکس با نام ” کودکان القیاره” که توسط سباستین تامادا، عکاس خبری در نیویورک و خاورمیانه، ثبت شده است. این عکس در شهر القیاره کشور عراق در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ و توسط آیفون ۶s گرفته شده است.

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون
Photo © Sebastian Tomada

جایگاه اول

جایزه نفر اول به Brendan O Se به استاد دانشگاه کرک در ایرلند تعلق گرفت. وی این عکس را با نام “کارگر بارانداز” در آوریل ۲۰۱۶ در جاکارتا با آیفون ۶s ثبت کرده است.

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون
Photo © Brendan O Se

جایگاه دوم

جایزه نفر دوم به Yeow-Kwang Yeo تعلق گرفت. این عکس در اجرای یک اپرای خیابانی سنتی در چین گرفته شده است. وی این عکس را به وسیله آیفون ۶ Plus ثبت کرده است.

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون
Photo © Yeow-Kwang Yeo

جایگاه سوم

و اما آخرین جایزه مسابقه عکاسی با آیفون به عکاسی چینی Kuanglong Zhang تعلق گرفت. وی این عکس را در شهر اودیپور کشور هند گرفته است. شهری که به گفته این عکاس یکی از عجیب ترین شهرهای هند است. این عکس به وسیله آیفون ۷ ثبت شده است.

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون
Photo © Kuanglong Zhang

مسابقه عکاسی با آیفون در ۱۹ دسته برگزار شده است. برای دیدن عکس های منتخب در تمامی دسته این لینک را کلیک کنید.

 

منبع: DPREview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments