اعلام همکاری لایکا و هوآوی

0
1579

اعلام همکاری لایکا و هوآوی در نمایشگاه  ۲۰۱۶+CP

روز گذشته، لایکا، شرکت آلمانی سازنده دوربین و شرکت هوآوی همکاری خود را به طور رسمی در حوزه تکنولوژی عکاسی گوشی‌های هوشمند اعلام کردند. براساس اعلام این شرکت‌ها هدف از این همکاری می توانند به مانند «رنسانس در حوزه بصری” باشد.

شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۲ سومین تولید کننده اسمارت فون در جهان قرار گرفت و در سال ۲۰۱۵ اولین شرکت چینی بود که بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه را در یک سال به فروش رسانده است.

مدیر شرکت هوآوی گفت: لایکا در دنیای عکاسی یک افسانه است و ما معتقدیم که هیچ تولید کننده‌ای به اندازه این شرکت در صنعت دوربین تحول ایجاد نکرده است. این شرکت اعلام کرده است که همکاری در زمینه گسترش و توسعه تحقیقات، طراحی، بازاریابی و توزیع و تجربه‌ی کاربری خواهد بود.

این همکاری برای شرکت لایکا فرصت مناسبی خواهد بود که تخصص خود را در حوزه گوشی های موبایل به کار گیرد. گوشی های هوشمند سهم بسیار مهمی در دنیای عکاسی دارد و به این ترتیب لایکا می‌تواند در بازار جدیدی حضور پیدا کند.

هنوز مشخص نیست که جزئیات همکاری این دو شرکت چگونه است ولی به نظر می‌رسد که لایکا تکنولوژی اپتیکی خود را در اختیار شرکت هوآوی (گوشی های بعدی این شرکت) قرار خواهد داد.

منبع: PetaPixel

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments