نیکون دو لنز جدید معرفی کرد

0
1587

امروز شرکت نیکون دو لنزی را معرفی کرد که مدتی زیادی است منتظر آن ها هستیم. نسخه جدید لنز ۷۰-۲۰۰ و لنز ۱۹ میلیمتری تیلت شیفت. در زیر اطلاعات بیشتر این لنزها را بخوانید:

لنز نیکون AF-S Nikkor 70-200mm F2.8E FL ED VR

این لنز دارای طراحی اپتیکی جدیدی است و سیستم لرزشگیر آن بهبود پیدا کرده است.همچنین دیافراگم آن الکترومغانطیسی بوده و در مجموع دارای ۲۲ عنصر در ۱۸ گروه است. از عناصر به کار رفته در آن ۶ عنصر ED، یک عنصر فلورین و ۱ عنصر با ضریب شکست بالاست. همچنین روکش های نانو کریستال اثر Flare و Ghost را کاهش داده و در عین حال روکش فلورین در عدسی جلو و پشت آن مانع ایجاد لک می شود و پاک کردن آن را راحت تر می سازد. همچنین این لنز می تواند تا ۴ استاپ لرزش غیر متعارف را جبران نماید. دیافراگم الکترو مغناطیسی آن اجازه می دهد تا کاربران در حالت Live View بتوانند تنظیمات دیافراگرام را انجام دهند.

این لنز با وزن ۱٫۴ کیلوگرم ماه آینده با قیمت ۲۸۰۰ دلار در دسترس خواهد بود.

لنز نیکون Nikkor 19mm F4E ED tilt-shift

این لنز تیلت شیفت زاویه ای ۹۷ درجه را برای عکاسی ارایه می کند که قابلیت شیفت ±۱۲mm و تیلت ±۷٫۵ درجه را دارد. برخلاف طراحی محدودکننده سایر لنزهای سری PC-E که نیکون پیش ازین تولید کرده بود، مکانیزم تیلت در این لنز به طور مستقل از مکانیزم شیفت قابلیت چرخش دارد، که بدین ترتیب اجازه می‌دهد تیلت چه به صورت موازی شیفت و چه به صورت عمود به آن، تنظیم شود‌. این لنز دارای ۱۷ عنصر در ۱۳ گروه است که از این عناصر ۳ تای آن ها ED بوده و ۲ تای آن ها اسفریکال می باشند. همچنین این لنز دارای روکش نانو کریستال نیز هست.

این لنز ماه آینده با قیمت ۳۴۰۰ دلار قیمت در دسترس خواهد بود.

منبع: NikonUSA

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments