دوربین بدون آینه سیگما معرفی شدند

0
1589

دوربین بدون آینه سیگما معرفی شدند؛ سیگما دو دوربین بدون آینه معرفی کرد. دوربین سیگما sd Quattro  و sd Quattro H. هر دو دوربین دارای مانت لنز SA هستند که در دوربین‌های SLR و دوربین‌ با سنسور APS-C و APS-H استفاده می‌شود. این دوربین‌ها دارای چشمی در بدنه بوده و از نظر طراحی از سری DP Quattro آرگونومی بهتری دارند.

هر دو دوربین دارای سیستم تشخیص فازی به عنوان بخشی از سیستم اتوفوکس هیبریدی بر روی سنسور بوده که به خوبی با لنزهایی با مانت سری SA به خوبی کار می‌کند و عکاسان می‌توانند از لنزهای سری Global Vision استفاده کنند. هر دو دوربین دارای سنسور Foveon Quattro هستند.

دوربین بدون آینه سیگما

تفاوت عمده این دو مدل دوربین در سایز سنسور آن‌هاست. sd Quattro  دارای سنسور ۲۹ مگاپیکسلی APS-C بوده و دوربین sd Quattro H دارای سنسور ۴۵ مگاپیکسلی APS-H است. براساس اعلام سیگما سنسور APS-C Foveon از نظر کیفیت و رزولوشن با سنسور ۳۹ مگاپیکسلی قدیمی قابل مقایسه است. و سنسور APS-H معادل سنسورهای ۵۱ مگاپیکسلی است.

دوربین بدون آینه سیگما

هر دو دوربین می‌توانند عکس‌هایی RAW را تا حداکثذ ایزو ۶۴۰۰ ثبت کنند. دوربین sd Quattro H می‌تواند تا ۳٫۸ فریم بر ثانیه و دوربین sd Quattro تا ۳٫۶ فریم در ثانیه عکاسی کنند. جنس بدنه این دوربین‌ها منیزیم بوده و طراحی بدنه آن نازک آن است. که به گفته این شرکت این دوربین همیشه می‌تواند همراهتان باشد. این دوربین در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاوم است.

دوربین بدون آینه سیگما

این دوربین‌ها دارای ۹ نقطه اتوفوکوس بوده که با ترکیب تشخیص فازی و سیستم تشخیص کنتراست اتوفوکوس دقیقی را فراهم می‌سازد. تنظیمات فوکوس دارای حالت حدس حرکت، تشخیص چهره، انتخاب فوکوس و غیره است.

چشمی الکترونیکی این دوربین با نسبت نمایش ۱۰۰ درصد ۲٫۳ مگاپیکسل است. صفحه نمایش ۳ اینچی LCD این دوربین ها دارای ۱٫۶۲ میلیون نقطه است.  نکته جالب این LCD این است که در واقع ۲ عدد است که با LCD اصلی تنظیم شده که به طور مداوم تنظیمات مهم را مانند دیافراگم و سرعت شاتر را نمایش می‌دهد.

دوربین بدون آینه سیگما

اطلاعاتی درباره قیمت و زمان در دسترس بودن این دوربین ها در دسترس نیست.

منبع: DPReview

مشترک شوید
اطلاع رسانی
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments